ცხადია, თითოეული 3D ანიმაციური სცენა სავსეა Louis Vuitton-ის პროდუქტებით. 60-წამიანი ვიდეოს საუნდტრეკად კი The Turtles-ის “Happy Together” შეარჩიეს — 1960-იანი წლების ფსიქოდელიური როკ-ენ-როლის სიყვარულის ერთ-ერთი უდიდესი ჰიმნი.
როგორც ბრენდი აღნიშნავს, რეკლამის მთავარი მიზანი „საშობაო ზღაპრის შექმნა იყო, მომხიბვლელი და პოზიტიური ამბის, რომელშიც ემოციები და დეტალების განცდა ხაზს უსვამს Louis Vuitton-ის შემოქმედებას“.
„ბრენდის ორი საკულტო პერსონაჟის რომანტიკული კომედია“ სამყაროს სწორედ ინტიმურ, საინტერესო, უცნაურ და რთულ მოგზაურობად წარმოგვიდგენს. რეკლამა ორი ანიმაციური გმირის გაერთიანებით და იმის გამოცხადებით მთავრდება, რომ მთელი მოგზაურობა თოვლის გლობუსში, ან შესაძლოა, პატარა ბავშვის გონებაში ხდება…
წყარო: palitranews.ge