მათი განცხადებით, ისინი ცხოველთა უფლებების დაცვის კამპანიებში ერთვებიან და სურთ, ამ მხრივ ეთიკური სტანდარტები დააწესონ.
აიკრძალება ცხოველების (მაგალითად, ნიანგის, ხვლიკის, გველის) ტყავისგან აქსესუარების დამზადებაც. "შანელის" სპიკერმა CNN-თან დაადასტურა, რომ ახალი პოლიტიკის მიხედვით, იკრძალება ბეწვეულის გამოყენებაც.
„ეს ახალი პროდუქციის ახალი თაობის შესაძლებლობას იძლევა“, - ამბობს ის.
შეგახსენებთ, რომ 1983 წლიდან "შანელის" მოდის სახლის დირექტორი კარლ ლაგერფილდია, მოდის სახლის დამაარსებელი კი - კოკო შანელი.

გადაწყვეტილებას ცხოველთა
„ჩვენ ათწლეულებია ბრენდებს მოვუწოდებთ, უარი თქვან ცხოველთა წამებასა და სისასტიკეზე. ახლა დროა, სხვა კომპანიები, მაგალითად, ლუი ვიტონი შეუერთდეს "შანელის" ამ გამოწვევას“, - ამბობს ცხოველთა უფლებების დაცვის ორგანიზაცია PETA-ს დირექტორი ტრეისი რეიმენი.

გასულ წელს GUCCI-მ დააანონსა, რომ უარს იტყოდა მელიის, კოიოტების, ენოტების ბეწვის გამოყენებაზე.
2016 წელს იტალიელმა დიზაინერმა ჯორჯ არმანიმაც განაცხადა, რომ სურს დაასრულოს ცხოველთა წამება.
აღსანიშნავია, რომ ბოლო სეზონებში ხელოვნური ბეწვი არაერთმა ბრენდმა გამოიყენა.
წყარო