ზაფხულის დასაწყისში ცნობილი გახდა, რომ სუპერმოდელმა ქეით მოსმა დაიკავა ადგილი "კოკა-კოლას" სარეკლამო კამპანიაში, როგორც სასმლის დიეტური ვერსიის შემოქმედებითმა დირექტორმა, რის გამოც, თავად მოდელის თქმით, იგი წარმოუდგენლად ბედნიერი იყო. ამ პოსტით მან მარკ ჯეიკობი შეცვალა.
ახალი პროფესიული პასუხისმგებლობის აღების შემდეგ მოსმა უმასპინძლა ღონისძიებას ლონდონში. სწორედ იქ წარმოადგინა ქილების ოთხი ახალი დიზაინი, რომელთაგან თითოეული შთაგონებულია მისი საკულტო გარეგნობით. ნათქვამია, რომ ერთ-ერთ შეფუთვას ამშვენებდა ლეოპარდის პრინტი - ეს არის მინიშნება მოდელის ვნებიან სიყვარულზე, რომელსაც ის ცხოველების მიმართ განიცდის.
გასაკვირი არ არის, რომ წვეულებისთვის ქეითმა აირჩია ბლუზა ამ ცხოველური ნიმუშით, რომელიც მან 1980-იანი წლებით შთაგონებულ შავ შარვალს შეუხამა.
