სიყვარულის დღესთან დაკავშირებით მარკეტინგული ხრიკები მთელი მსოფლიოს მასშტაბით აქტიურ ფაზაში გადადის, თუმცა ორიგინალური აღმოჩნდა ჰოლანდიური ყვავილების ბიურო, რომლის სარეკლამო კამპანიაც ითვალისწინებს ისეთი შეცდომის გამოსწორებას, რაც საყვარელი ქალბატონისთვის ყვავილების ყიდვის დავიწყებას ეხება, ან თუნდაც ქუჩაში გამვლელის შეყვარებაზე მიდგა საქმე.
“In case of love at first sight, break glass” – წითელი ყუთი, რომელშიც ერთი ვარდია, პარიზის ქუჩებში განათავსეს. სულ ჯამში 1500 ყუთი განთავსდა.
კამპანია სარეკლამო კომპანია Kingsday-ს ეკუთვნის. სააგენტომ და ჰოლანდიელმა ფლორისტებმა სარეკლამო კამპანიისთვის წმინდა ვალენტინის დღე შეარჩიეს და საავარიო სიგნალიზაციის ყუთი ქალაქის მასშტაბით სიყვარულის ყუთზე დამონტაჟებული სიგნალიზაციით შეცვალეს.