სიახლე

წყლის მიღების სქემა თქვენი წონისა და ფიზიკური აქტივობის მიხედვით - განსაზღვრეთ წყლის დღიური ნორმა

წყლის მიღების სქემა თქვენი წონისა და ფიზიკური აქტივობის მიხედვით - განსაზღვრეთ წყლის დღიური ნორმა
ძალიან მნიშვნელოვანია წყლის სმისთვის სწორი დროისა და მისი რაოდენობის განსაზღვრა, რადგან ეს ამ სასმლის ეფექტურობას ერთიორად ზრდის.
ექიმების რჩევით საუკეთესოა:

2 ჭიქა წყალი გაღვიძებისთანავე – აქტივობაში მოჰყავს შინაგანი ორგანოები.

1 ჭიქა წყალი ჭამამდე 30 წუთით ადრე – საჭმლის გადამუშავებას უწყობს ხელს.

1 ჭიქა წყალი აბაზანის მიღებამდე – არეგულირებს არტერიულ წნევას.

1 ჭიქა წყალი დაძინებამდე – თავიდან აგაცილებთ ინსულტსა და გულის ინფარქტს. 

ხოლო წყლის მიღების დღიური ნორმა აუცილებლად უნდა შეეფარდებოდეს თქვენს წონას და ფიზიკური აქტივობის დონეს.
ამის განსასაზღვრად კი გთავაზობთ სქემას.
FaceBook ბეჭდვა
კომენტარები / 16 /
ბუტუნა
მარილი ბლოკავს ორგანიზმიდან წკლის გამოკოფას
08:23 / 01-06-2016
გამოხმაურება / 0 /
ქართველი
რა გჭირთ ხალხო, საიდან მოიტანეთ "ვსვავ" ფორმა სიტყვისა "ვსვამ"? გაუფრთხილდით დედაენას და დიეტებზე მერე იფიქრეთ!
04:28 / 24-04-2016
გამოხმაურება / 0 /
ყველა კომენტარი
loadign_gif

გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
e87a93