წონაში დასაკლები ვახშმის 4 წესი

წონაში დასაკლები ვახშმის 4 წესი
წონაში დასაკლები ვახშმის 4 წესი:
  1. დიეტური ვახშამი უნდა იყოს აუცილებლად ცივი. აქ მნიშვნელობა აქვს არა იმას, როგორ ჭამთ, არამედ იმას - რას ჭამთ. უპირატესობა მიანიჭეთ მსუბუქ სალათებს, ჩათუთქულ ბოსტნეულს, ორთქლზე მოხარშულ თევზს ან ქათმის ხორცს.
  2. საღამოს უარი თქვით ხილზე. მისი ჭამა დღის საათებში ჯობია. ბანანი, ვაშლი, ფორთოხალი – საუზმესა და სადილის დესერტად მიირთვით. ამ ხილის ნაყოფში ბევრი ისეთი ნივთიერებაა, რომლებიც ორგანიზმს ტონუსში ამყოფებს მთელი დღის განმავლობაში.
  3. სპაგეტი – შეუდარებელი დიეტური ვახშამია. მან, ვინც დიეტაზე არის, უარი უნდა
    თქვას ნაღების სოუსსა და მაიონეზზე და ეს კალორიული სოუსები ჩაანაცვლოს ტომატით.
  4. 6 საათის შემდეგ ჭამა შეგიძლიათ. 6-ის მერე ჭამა მხოლოდ მათთვის არ არის რეკომენდებული, ვინც 9 საათზე იძინებს. მათთვის კი, ვინც შუაღამისას წვება დასაძინებლად, შიმშილი, პირიქით, კატეგორიულად არ არის რეკომენდებული. გაითვალისწინეთ ერთი რამ – დაძინებამდე 3 საათით ადრე მიირთვით, შემდეგ აღარ.
FaceBook ბეჭდვა
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif

გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
e87a93