შენ არაფერ შუაში ხარ: მუცელზე ცხიმის გაჩენის 4 მიზეზი, რომელიც კვებას არ უკავშირდება

შენ არაფერ შუაში ხარ: მუცელზე ცხიმის გაჩენის 4 მიზეზი, რომელიც კვებას არ უკავშირდება
ზედმეტი ცხიმი მუცლის არეში ბევრისთვის არა მარტო უსიამოვნო სიურპრიზია, არამედ სერიოზული პრობლემაც, რამდენადაც მისი მოშორება საკმაოდ რთულია.
ასაკის მატებასთან ერთად, დიდ როლს თამაშობს ჰორმონებიც.

1. სწორად იკვებები, მაგრამ ეს არ გშველის

Image result for woman eating salad gif
წლების მატებასთან ერთად, ორგანიზმი გაცილებით მდგრადი ხდება ინსულინის გამოყოფასთან მიმართებაში, რაც აიძულებს მას ცხიმის დაგროვებას და არა მის დაწვას. ამას გარდა, ქალებში მატულობს ესტროგენის დონე.

2. ირღვევა ლეპტინის მუშაობა

ლეპტინი — არის ჰორმონი, რომლის ფუნქციაა, ტვინს შეატყობინოს, რომ კუჭი მაძღარია. ის გაიძულებთ გადადოთ ჩანგალი და
ადგეთ მაგიდიდან, მაგრამ თუ ინსულინის დონე იმატებს, ლეპტინი თავის სამუშაოს აღარ ასრულებს. სწორედ ამიტომ, არ ღირს ტკბილეულით თავის განებივრება.

3. სტრესი

ნერვული დაძაბულობა ორგანიზმის მუშაობას ძალიან უშლის ხელს. კორტიზოლის მაღალი დონე აიძულებს ორგანიზმს, შეინარჩუნოს ცხიმი, რადგან ის საფრთხის ქვეშაა. გამოსავალი ერთია - უნდა ისწავლოთ სტრესთან გამკლავება.

4. დაღლილი ხარ, მაგრამ ვერ იძინებ

Image result for woman ინსომნია gif
ეს იმის ნიშანია, რომ ჰორმონები „ცელქობენ“. ძილის უკმარისობა იწვევს დაღლილობას, დაღლილობა კი - სტრესს. ორგანიზმი აქტიურად გამოიმუშავებს კორტიზოლს და იზრდება ცხიმი.

როგორ მოვაწესრიგოთ ჰორმონები?


ჩამოთვლილი პრობლემების უმეტესობა ციკლივითაა. ერთი იწვევს მეორეს. თუ მენოპაუზა ახლოსაა, აუცილებლად დაგჭირდებათ თერაპია.
თუ მენოპაუზა ადრეა, მაშინ აუცილებლად უნდა გაიგოთ, რა აკლია თქვენს ორგანიზმს. ძილი, სპორტი, სტრესი, კვება - მცირე დარღვევამაც კი შეიძლება სერიოზულ პრობლემამდე მიგიყვანოთ.

შეამცირეთ ტკბილეული, შეზღუდეთ ალკოჰოლის და კოფეინის მიღება. მიეძალეთ ხილს და ბოსტნეულს. ეს დაეხმარება ორგანიზმს, დაიბრუნოს ნორმალური მდგომარეობა და შთააგონოს ტვინს, რომ ცხიმის დაგროვების მიზეზი არ არსებობს!


FaceBook ბეჭდვა
ტეგები:
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif
გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31