მე დავიკლებ! - 13 გამოცდილი მეთოდი ადამიანებისგან, რომლებმაც 50 კგ-ზე მეტი დაიკლეს

მე დავიკლებ! - 13 გამოცდილი მეთოდი ადამიანებისგან, რომლებმაც 50 კგ-ზე მეტი დაიკლეს
ყოველთვის საინტერესოა, როგორ ახერხებენ გახდომას ადამიანები, განსაკუთრებით, ისინი, ვინც საკმაოდ სოლიდური რაოდენობა დაიკლო. ისინი გვიზიარებენ რჩევებს, რომლებიც შესაძლოა, მოვსინჯოთ საკუთარ თავზე.
Image result for Начните путь в зоне комфорта

დაიწყეთ კომფორტის ზონისკენ მიმავალი გზით

  • წონის დასაკლებად საჭიროა მეტი მოძრაობა. თუკი არ გინდათ დარბაზში სიარული, შეგიძლიათ ოთახში სიარულით დაიწყოთ. ნებისმიერი მოძრაობა მნიშვნელოვანია.
Image result for Начните путь в зоне комфорта

მოიშორეთ თავიდან გაზიანი სასმელები

  • შეწყვიტეთ გაზიანი სასმელების შეძენა. გაიხსენეთ, რომ ეს ცარიელი კალორიების ბუდეა. ჩაანაცვლეთ ჩაით ან წყლით.
Image result for Выбросьте газировку

გაუზიარეთ პროგრესი სხვებს

  • შეგიძლიათ ბლოგი აწარმოოთ ან ერთ ადამიანს გაუზიაროთ დღის ბოლოს თქვენი კვების რაციონი. აუცილებელია ვინმემ
    ადევნოს თვალი თქვენს პროგრესს.
Image result for Делитесь прогрессом с другими

დალიეთ წყალი

  • ბევრისთვის არასასიამოვნო, თუმცა ეფექტური რჩევაა. დალიეთ ცოტა და ხშირად.
Image result for Пейте воду

გაანებივრეთ საკუთარი თავი გემრიელობებით

  • ლუდი, პიცა და ნაყინი შესაძლებელია დატოვოთ თქვენს ცხოვრებაში... მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუკი ხშირად არ მოიხმართ. ამასთანავე, პიცა ნაკლებად კალორიული უნდა იყოს, ხოლო ნაყინი ცილოვანი კოქტეილისგან შეგიძლიათ მოამზადოთ.

Image result for Позволяйте себе вкусности

წაიკითხეთ დაკლებული კილოგრამების მქონე ადამიანების ბლოგები

  • სხვის ბლოგებში ბევრი საინტერესო რეცეპტი და რჩევაა. ამასთანავე, ბევრი მოტივაციაც...
Image result for Читайте коллег по похудению

მოამზადეთ მარტივად

  • ცილა (ქათამი) + ბოსტნეული (ნებისმიერი) = მზა სადილია. ახლის გამოგონება არ მოგიწევთ.
Image result for Позволяйте себе вкусности

გადადგით პატარა ნაბიჯები

  • შეგიძლიათ პატარა ნაბიჯებით დაიწყოთ. არ შეეცადოთ ყველაფრის ერთ დღეში შეცვლა.
Image result for Выбросьте газировку

არ მიატოვოთ ყველაფერი, როცა პროგრესი შეჩერდება

  • ეს სულ რაღაც საზღაურია, სულ მალე შედეგი დაიძრება ადგილიდან.
Image result for Выбросьте газировку

მოემზადეთ მძიმე ვახშმებისთვის

  • თუკი საღამოს რესტორანში აპირებთ წასვლას, ეს იმის მიზეზია, რომ არ დატვირთოთ კუჭი დილით და დღის განმავლობაში.
Image result for Позволяйте себе вкусности

წაიღეთ ლანჩი სამსახურში

  • ასე თავიდან აირიდებთ არაჯანსაღი საკვების მირთმევას დღის განმავლობაში.
Image result for Берите перекусы на работу

საკვების მიღების შემდეგ იმოძრავეთ

  • სულაც არ არის აუცილებელი, ერთი საათი ისადილოთ. შეგიძლიათ სწრაფად მიირთვათ, თუმცა შემდეგ აუცილებლად გაისეირნეთ ფეხით.
Image result for Двигайтесь во время обеда

მოამზადეთ საკვები წინასწარ

  • თუკი მაცივარში მზა საკვები გაქვთ, დარწმუნებულები ვართ, რომ სპეციალურად აღარ შეიძენთ არაჯანსაღ საკვებს.
Image result for Готовьте еду заранее
წყარო
FaceBook ბეჭდვა
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif

გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
3031 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
e87a93