13 პროდუქტი, რომელიც იმუნიტეტს გააძლიერებს და ვირუსისგან დაგიცავთ

13 პროდუქტი, რომელიც იმუნიტეტს გააძლიერებს და ვირუსისგან დაგიცავთ
თუ გსურთ ზამ­თრის ვირუ­სე­ბი­სა და გრი­პის­გან თა­ვის დაღ­წე­ვა, ეს 13 სა­ხე­ო­ბის საკ­ვე­ბი და­გეხ­მა­რე­ბათ გა­ცი­ე­ბის თა­ვი­დან აცი­ლე­ბა­ში და მე­დი­კა­მენ­ტე­ბის იძუ­ლე­ბით მი­ღე­ბაც არ დაგ­ჭირ­დე­ბათ:

1. ციტ­რუ­სე­ბი

უმ­რავ­ლე­სო­ბა C ვი­ტა­მინს მა­შინ იღებს, რო­დე­საც უკვე გრი­პი ხვდე­ბა, თუმ­ცა, გა­ცი­ე­ბამ­დე მისი ხი­ლის სა­ხით მი­ღე­ბა და­გეხ­მა­რე­ბათ იმუ­ნუ­რი სის­ტე­მის გაძ­ლი­ე­რე­ბა­ში. C ვი­ტა­მი­ნი სის­ხლის თეთ­რი უჯრე­დე­ბის შექ­მნას უწყობს ხელს, რო­მე­ლიც თა­ვის მხრივ, უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სია ინ­ფექ­ცი­ებ­თან საბ­რძოლ­ვე­ლად. C ვი­ტა­მი­ნით მდი­და­რია:

  • გრე­იპფ­რუ­ტი
  • ფორ­თო­ხა­ლი
  • მან­და­რი­ნი
  • ლი­მო­ნი

იმის გამო, რომ თქვე­ნი სხე­უ­ლი არც ინა­ხავს და არც აწარ­მო­ებს C ვი­ტა­მინს, სა­ჭი­როა მისი
ბუ­ნებ­რი­ვი სა­ხით ყო­ველ­დღი­უ­რად მი­ღე­ბა. ამი­ტომ შე­გიძ­ლი­ათ ზე­მოთ ჩა­მოთ­ვლი­ლი ხი­ლის რამ­დე­ნი­მე წვე­თი მო­ას­ხათ ნე­ბის­მი­ერ კერძს და ისე მი­ირ­თვათ.

2. ბულ­გა­რუ­ლი წი­წა­კა


მხო­ლოდ ციტ­რუ­სი არ შე­ი­ცავს ვი­ტა­მი­ნ C-ს. ბოსტნე­უ­ლე­ბი­დან ერთ-ერთი გა­მორ­ჩე­უ­ლია წი­თე­ლი ფე­რის ბულ­გა­რუ­ლი წი­წა­კა, რო­მე­ლიც ციტ­რუ­სებ­ზე ორ­ჯერ მეტ C ვი­ტა­მინს შე­ი­ცავს.

3. ბრო­კო­ლი


ბრო­კო­ლი ვი­ტა­მი­ნე­ბით და მი­ნე­რა­ლე­ბით სავ­სე პრო­დუქ­ტია. შე­ი­ცავს A, C და E ვი­ტა­მი­ნებს, ასე­ვე, ან­ტი­ოქ­სი­დან­ტებს და ბოჭ­კოს. ბრო­კო­ლი ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე ჯან­სა­ღი ბოსტნე­უ­ლია, რო­მე­ლიც კი ადა­მი­ან­მა შე­იძ­ლე­ბა მი­ი­ღოს. მთა­ვა­რია, მისი მომ­ზა­დე­ბი­სას და­იც­ვათ ზო­მი­ე­რე­ბა და ზედ­მე­ტად არ გა­და­ხარ­შოთ.

გაგრძელება

FaceBook ბეჭდვა
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif

გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
e87a93