რჩევები

ჰარმონიული ქალი 45+: ჯანმრთელობისა და სილამაზის 5 მარტივი წესი

ჰარმონიული ქალი 45+: ჯანმრთელობისა და სილამაზის 5 მარტივი წესი
როგორია თანამედროვე 45+ ქალი? ის არის ენერგიული, ლამაზი და ახალგაზრდა. გრძნობს თავის სხეულს, ზრუნავს ჯანმრთელობაზე, იცის მენოპაუზის შესახებ და ადვილად უმკლავდება მენოპაუზის სიმპტომებს, რომლებიც ამ ასაკში შეიძლება გაჩნდეს. ჩვენ გვესმის, რატომ არ უნდა გეშინოდეთ ამის და რა უნდა გაკეთდეს ასეთ დროს აქტიური და ჰარმონიული ცხოვრებისთვის.


1. ყურადღება მიაქციეთ იმას, თუ რას გრძნობთ

დიახ, დიახ, ჩვენს სიაში პირველი ეს მარტივი და შესაბამისი წესია, რადგან 45 წლის შემდეგ ის, რაც ერთი შეხედვით ნორმალური ჩანს, როგორიცაა განწყობის შეცვლა ან
ძილის გაუარესება, ყოველთვის არ არის დაკავშირებული სამუშაოს მიმართ არსებულ პრობლემებთან, მაგრამ შეიძლება იყოს მენოპაუზის სიმპტომი.
რატომ ჩნდება ისინი საერთოდ? მენოპაუზის სიმპტომების დაწყება ასოცირდება ქალის ორგანიზმში სერიოზულ ჰორმონალურ ცვლილებებთან, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს მენსტრუალური ციკლის ხასიათისა და რეგულარობის შეცვლა.
სხეულის კიდევ რა სიგნალებს უნდა მიექცეს ყურადღება, გარდა ზემოხსენებული და კარგად ცნობილი ვერსიებისა?
  • ოფლიანობა
  • წნევა
  • ზოგადი დაღლილობა
  • კონცენტრაციის შემცირება
  • სიმშრალე ინტიმურ ზონაში
  • სქესობრივი კავშირის დროს ლიბიდოს დაქვეითება
  • გამომშრალი კანი და თმა
ხშირად ქალები ამ მანიფესტაციებს სოციალურ ცხოვრებას უკავშირებენ და ელიან, რომ ეს ყველაფერი თავისით გაივლის. სწორედ ასეთ დროს უნდა იყოთ შეიარაღებული ცოდნით, რადგან ასეთი გამოვლინებები შეიძლება შემოიფარგლოს არა მხოლოდ უსიამოვნო შეგრძნებებით, უფრო სერიოზული შედეგები მოჰყვეს. მაგალითად, ასაკთან ერთად, შეიძლება გაიზარდოს გულ-სისხლძარღვთა და სხვა დაავადებების სიხშირე.



2. წელიწადში ერთხელ მაინც ეწვიეთ ექიმს

მაშინაც კი, თუ რაიმე შემაშფოთებელი სიმპტომი არ გაქვთ, წელიწადში ერთხელ მაინც უნდა გაიაროთ პროფილაქტიკური გამოკვლევა გინეკოლოგის მიერ. დაივიწყეთ უხერხულობა, დარწმუნდით, რომ ნამდვილ სპეციალისტთან მიხვედით და ის იმდენად უმკლავდება თავის საქმეს, რომ მზად არის ყველაფერში გაგიგოთ. გაუზიარეთ მას ინტიმური დეტალებიც, რათა საშუალება ჰქონდეს, დაინახოს თქვენი მდგომარეობის სრული სურათი.

3. იცხოვრეთ აქტიური ცხოვრების წესით

მოძრაობა არის კარგი განწყობისა და კეთილდღეობის გასაღები.
  • თქვენს ცხოვრებაში დანერგეთ ის საქმიანობა, რომელსაც სიამოვნება მოაქვს: ცეკვა, ცურვა, სიარული - რასაც გული მოისურვებს. მთავარია, დღეში მინიმუმ 1 საათით მაინც იმოძრაოთ და საათში ერთხელ მაინც გაიაროთ, თუ თქვენი სამუშაო დიდხანს ჯდომას გულისხმობს.
  • სხვათა შორის, ამ ასაკში არც სექსზე უარის თქმაა მართებული. ის შეიძლება კიდევ უფრო სექსუალური და ნათელი იყოს, ვიდრე ადრე. ასე რომ, შეიარაღდით სპეციალური მასალებით, რაც მას გაგიადვილებთ; მიჰყევით რჩევებს და გააგრძელეთ აქტიური სექსუალური ცხოვრება.

4. ყურადღება მიაქციეთ თქვენს დიეტას

მენოპაუზის დაწყებისთანავე ხშირად საჭიროა მუშაობა წონაში დასაკლებად. გაითვალისწინეთ დიეტის დაგეგმვისას მოცემული რამდენიმე წესი, რომლებიც დაგეხმარებათ:
  1. გაზარდეთ ბოსტნეულისა და მწვანილის რაოდენობა. შეარჩიეთ სხვადასხვა ფერის და თანმიმდევრობის ბოსტნეული (ცოცხალი, მოთუშული) და დაამატეთ თითოეულ კერძს.
  2. მაღაზიაში ნაყიდი სოუსების ნაცვლად გამოიყენეთ ბუნებრივი ზეთები და მწვანილი. აირჩიეთ სწრაფი და მსუბუქი საკვების ნაცვლად: მარცვლეული, უცხიმო რძის პროდუქტები, თევზი, თეთრი ხორცი, თხილი.

5. უბრალოდ გაახარეთ თქვენი თავი

რამდენად ხშირად აკეთებთ იმას, რაც გიყვართ და რაც გაცინებთ? შეიძინეთ სურნელოვანი ყვავილების თაიგული, გამოაცხვეთ ორცხობილები თქვენი რეცეპტით, წადით სპა-სალონში ან უბრალოდ მეასედ წაიკითხეთ თქვენი საყვარელი წიგნი. თითოეულ ჩვენგანს აქვს ის ჩამონათვალი, რაც მის სიხარულს ეხება. კვირაში ერთხელ მაინც გამოჰყავით დრო თქვენი საყვარელი ადამიანისთვის. არანაირი საბაბი არ მიიღება!

წყარო: Cosmopolitan
FaceBook ბეჭდვა
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif
გამოკითხვა
რომელ კატეგორიას ნახულობთ ყველაზე ხშირად?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
293031 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
e87a93