ასე გამოიყურება იმ პროდუქტების სია, რომელთა მიღებაც დაგეხმარებათ ჯანსაღად და ეკონომიურად კვებაში

ასე გამოიყურება იმ პროდუქტების სია, რომელთა მიღებაც დაგეხმარებათ ჯანსაღად და ეკონომიურად კვებაში
ახალი ბოსტნეული და ხილი ძვირად ღირებულ სიამოვნებად ითვლება და ახლანდელ პირობებში ისინი შეიძლება ფუფუნებასთან გავაიგივოთ. ჩვენ გეტყვით, როგორ უნდა იკვებოთ ჯანსაღად ფასების ზრდის პირობებში.

თებერვლის ბოლოდან მაღაზიებში ფასები მკვეთრად იმატებს. წიწიბურას, სალათის ბოსტნეულის და ახალი ვაშლის ყიდვა შესაძლოა ასობით ლარი დაგიჯდეთ. ყველაზე საბიუჯეტო ვარიანტებია პური, კარტოფილი და მაკარონი. ამ სიტუაციაში სწორი კვება თითქმის შეუძლებელია.

თუმცა დიეტოლოგები დარწმუნებულნი არიან, რომ ასეთ სტრესულ პირობებშიც კი შეგიძლიათ დაიცვათ თქვენი დიეტა ზედმეტი ნახშირწყლებისგან და შეინარჩუნოთ წონა. ამისათვის საკმარისია რამდენიმე
წესის გათვალისწინება.

მოერიდეთ იმპორტირებულ პროდუქტებს.

მაგალითად, ავოკადო წარმატებით შეიძლება შეიცვალოს ზეითუნის ან სეზამის, მზესუმზირის ან სელის ზეთით. შეიძლება ავოკადო ბევრად უფრო ძვირი ღირს, თუმცა ზეთი მის შემადგენლობაში შემავალი ვიტამინების ნახევარს მაინც შეიცავს.



ძვირად ღირებული ნუშის ნაცვლად კი შეგიძლიათ შეიძინოთ გოგრის და მზესუმზირის თესლი. ორაგული და კალმახი ადვილად შეიძლება შეიცვალოს სკუმბრიით, კაპელინით ან ქაშაყით.

კრიზისის დროსაც კი არ შეიძლება მხოლოდ სალათის ფოთლები ჭამოთ და იფიქროთ, რომ ამ გზით გამხდარი და ჯანმრთელი დარჩებით. რა თქმა უნდა, არ უნდა მიირთვათ კონსერვანტები, დამუშავებული საკვები და ცხიმოვანი საკვები ყოველდღიურად, მაგრამ შეგიძლიათ დაამატოთ ნებისმიერი საკვები, რომლებიც არ შეიცავს ცხიმისა და ცილის ძალიან დიდ რაოდენობას.

დაგეგმეთ თქვენი დღის მენიუ და შეადგინეთ სასურსათო სია. ეს ბევრად აადვილებს ფულის დაზოგვას და არასაჭირო ხარჯების თავიდან აცილებას.

ასე გამოიყურება იმ პროდუქტების სია, რომელთა მიღებაც დაგეხმარებათ ჯანსაღად და ეკონომიურად კვებაში:

  • შვრიის ფაფა, მოხარშული კვერცხი, ჩაი ან ყავა;
  • ხაჭო ხილით;
  • წვნიანი ხორცის ბურთულებით, გამომცხვარი თევზი, ბოსტნეულის ჩაშუშული;
  • სახლში მომზადებული თხილი, ხილი ან ნამცხვრები;
  • ქათმის ან თევზის და ბოსტნეულის სალათა, ჩაშუშული კომბოსტო ან კეფირი.


ვჭამთ ტკბილეულს და ვიკლებთ წონაში - 5 სუპერ მარტივი და ჯანსაღი დესერტის რეცეპტი

„საგაზაფხულო დიეტა“ - ჩადექით ფორმაში ზაფხულამდე

სრული სიმართლე ინტერვალურ შიმშილზე, ანუ 18-საათიან დიეტაზე - ენდოკრინოლოგ ნაია ლატარიას მნიშვნელოვანი რჩევები



FaceBook ბეჭდვა
ტეგები:
კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
loadign_gif
გამოკითხვა
რას ელოდებით ახალი წლისგან?
არქივის კალენდარი
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
282930 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
e87a93